Välkommen till

Föreningen 9 Liv i Östergötland

Öppna ditt hem för en katt i nöd – bli stödhem!

Vi i Föreningen 9 Liv tror starkt på att ge alla katter en chans. För att kunna arbeta med katterna samarbetar vi med privatpersoner i form av stödhem. Vi står för kostnaderna – du står för kärleken! Läs mer och intresseanmäl dig som stödhem idag, så kontaktar vi dig för vidare information.

Adoptera en katt – Hjälp till att rädda flera

Stöd oss!

Försäkra din katt hos Agria

Att försäkra din katt kan vara livsviktigt. Agria är Sveriges största djurförsäkring och erbjuder dig stöd och säkerhet under hela din katts livstid. Genom att försäkra din katt hos Agria via vår kontakt bidrar du även ytterligare till vårt arbete. För varje 10:e katt som försäkras hos Agria får vi ett bidrag som stöttar oss vidare i vårt livsviktiga arbete för katter utan hem.