Kalle

Om Kalle

Kalle kom in med flera andra katter från en koloni. Hans kompisar har nu fått ett hem och Kalle söker nu också en egen familj. Kalle behöver få komma till ett lugnt hem där man är beredd att ge honom tid att bli trygg. Han har sin favoritplats i hemmet och där är han gärna hela tiden. Det är okej att kela med Kalle när han är på sin favoritplats men han behöver träna på att våga utforska mer av hemmet. Kalle bor gärna tillsammans med en annan katt.

Om du har fastnat för Kalle och känner att du är rätt hem för honom är du välkommen att fylla i en intresseanmälan nedan. Ange då kattens namn i formuläret. Vi hör av oss så fort vi har behandlat din anmälan för att boka tid för hembesök.

Vill du hälsa på Kalle innan du bestämmer dig? Vi kan inte alltid garantera att ett besök går att ordna men i de allra flesta fall är våra stödhem öppna för att visa upp katterna. Säg till oss så hör vi med stödhemmet!