Mimmi

Om Mimmi

Mimmi är 5 år, id-märkt, kastrerad och vaccinerad.

Efter att ha varit innekatt i några år så har hon visat att hon vill kunna vara ute mer självständigt utan att husse skall hänga med bakom med en sele hela tiden. Mimmi är väldigt gosig och tillgiven, älskar att bli kliad bakom öronen och har inga problem med att bli buren. Jaga efter snören och laserpekare tillhör favoritsysslorna. Hon är inte så bekväm med andra katter så om möjligt skulle hon vilja vara ensamkatt, eller försiktig introduktion med andra katter.

Om du har fastnat för Mimmi och känner att du är rätt hem för henne är du välkommen att fylla i en intresseanmälan nedan. Ange då kattens namn i formuläret. Vi hör av oss så fort vi har behandlat din anmälan för att boka tid för hembesök.

Vill du hälsa på Mimmi innan du bestämmer dig? Katten är en omplacering och bor för närvarande hos sin ägare. Därmed kan vi inte garantera att ett besök går att ordna men säg till oss så hör vi med familjen!