Vilja & Lo

Om katterna

Vilja och Lo (9 och 8 år) söker nytt hem. De är två härliga damer med olika personligheter. Vilja lite mer gosig och går gärna efter en överallt i hemmet. Lo lite mer reseverad men gosar gärna mer o mer ju äldre hon blivit. Båda tycker om att sova på olika gömställen, spana i fönster och busa/jaga varandra minst en gång om dagen. Mjau torrfoder är toppen varje dag men mjukmaten ska gärna vara av varierande smaker och sort.

Katterna är försäkrade i Agria.

Vilja och Lo behöver omplaceras på grund av allergi i familjen. De adopterades från 9 liv 2017 och var innan det stödhemskatter hos familjen.

Vilja och Lo söker ett nytt lugnt hem utan andra katter, hund, eller yngre barn.

Om du har fastnat för Vilja och Lo och känner att du är rätt hem för dem är du välkommen att fylla i en intresseanmälan nedan. Ange då kattens namn i formuläret. Vi hör av oss så fort vi har behandlat din anmälan för att boka tid för hembesök.

Vill du hälsa på Vilja och Lo innan du bestämmer dig? Dessa katter är en omplacering och bor därmed hos sin nuvarande ägare för tillfället. Vi kan därför inte garantera att ett besök kan ordnas men säg till oss så hör vi med hemmet!