Lakrits

(Klicka på rutorna i högra hörnet för att bläddra bland bilder)

Lakrits söker sin nya familj snarast!

Låt oss presentera fina Lakrits som gjort stora framsteg med att våga sig fram och nu äntligen är redo att hitta sitt alldeles egna hem! Till Lakrits söker vi ett hem rätt akut då han behöver flytta snart!

Lakrits är en hane på 3,5 år. Kastrerad, vaccinerad och märkt.

När Lakrits fått bo in sig i sitt nya hem kommer han vilja vara utekatt.

Såhär berättar stödhemmet:

Lakrits är en liten kisse som tagit god tid på sig att lita på mig. När han väl gjorde det fanns det inget stopp för hur mycket gos han kunde ge och ta emot. Han slickar en gärna i ansiktet, gosar ned sin nos i halsen och är mer än gärna med överallt. Han pratar mycket och förstås så förstår vi varandra. Den som adopterar honom kommer få många fina stunder tillsammans! Men glöm inte att köpa en karda, han älskar att bli kammad! Han kan bo med en annan katt, då helst en hona. Han kommer att backa lite i början men det är helt naturligt.

Katter som adopteras från oss är vaccinerade, märkta och kastrerade (med undantag för kattungar). Alla katter har genomgått en veterinärkontroll innan adoption.

Intresseanmälan