Molly

(Klicka på rutorna i högra hörnet för att bläddra bland bilder)

Molly söker en familj med stor vana av speciella katter!

OBS! Läs hela texten om Molly innan du bestämmer dig för att intresseanmäla dig om henne.

Beskrivning:

Molly är en katt med mycket energi som behöver få komma ut. Molly har haft en tuff uppväxt. I det hem hon varit och som gärna velat behålla henne har hon gett sig på gammelkatten som nu inte mår bra. Hon kräver ett hem utan barn där man har vana av speciella katter. Hon är en katt som svänger väldigt lätt från att vara kelig och gosig till att bitas och rivas. Du måste lära dig henne så att du vet när det är läge att sluta klappa. Inget fyande och skällande utan ett bestämt nej. Hon gillar inte borstning och kloklippning så det är en liten utmaning. Hon behöver få leva på sina villkor. Eventuellt skulle hon kunna ha en trygg och bestämd kattkompis, annars ska hon vara ensamkatt. Som ni ser på bilderna så är det en väldigt mysig katt. Har du erfarenhet, tålamod och bor så hon kan vara ute så är hon kanske kissen för dig.

Katten är vaccinerad, märkt och kastrerad. Alla katter har genomgått en veterinärkontroll innan adoption.

Intresseanmälan