Pussi

(Klicka på rutorna i högra hörnet för att bläddra bland bilder)

Omplacering – Pussi

Det här är Pussi och han är 5 år gammal. Vi vet tyvärr inte exakt när han är född men vi vet att det är under 2016. Pussi är kastrerad och chipmärkt men behöver vaccineras en gång efter adoption, vilket föreningen står för.
Pussi visar tydligt att han inte trivs med att bo hos sin nuvarande familj pga tillökning i familjen. Han behöver få en ny start där han kan vara i fullt fokus. Pussi funkar bra ihop med barn men inte med väldigt små barn. Han var bästa kompis med familjens hund när han levde och är väldigt enkel att ha att göra med. Han är ute för det mesta men var innekatt från början så det funkar troligtvis också. Man behöver dock ha extra koll i början om han ska vara innekatt för han är mästare på att öppna handtag på fönster och trycka upp fönster. Han älskar godis i alla dess former och är hur snäll som helst. Man kan göra nästan vad man vill med honom utan att han bryr sig.

Katter som adopteras från oss är vaccinerade, märkta och kastrerade (med undantag för kattungar). Alla katter har genomgått en veterinärkontroll innan adoption.

Intresseanmälan