Vi söker sponsorer!

Året börjar närma sig sitt slut och det betyder att vi bland annat är igång med att planera och förbereda kalendern för 2022. Som ni redan vet är kalendern ett ypperligt tillfälle att sponsra oss samtidigt som ni får möjlighet att visa upp era företag, organisationer eller skicka en hälsning till någon som betyder mycket. Iår har vi gjort processen något enklare och skapat ett sponsor-formulär som även kommer användas för att samla ihop alla anmälningar till kalendern. Länken till denna finner ni här: Till sponsorsidan

Intäkterna från kalenderförsäljningen hjälper oss en bit på traven men vi är även i stort behov av ytterligare sponsorer som kan stötta oss under resten av året. Som års-sponsor får du bland annat synas på vår hemsida året runt och får även dedikerade inlägg på våra sociala medier där hundratals av våra trogna följare får ta del av ditt företag. Låter detta intressant? Följ då länken ovan för att komma till sponsor-formuläret. För ytterligare frågor är du även välkommen att kontakta vår kassör.