Ariana

Ariana är en omplacering som behöver hitta ett nytt hem då hon tydligt visar att hon vill vara utekatt.

Ariana är en väldigt sprallig och kärleksfull tjej, som älskar att umgås med alla omkring sig. Innan nuvarande ägare tog över henne så var hon utekatt i några år och efter en tid av anpassning så har det tyvärr landat i att innekatt inte är något för henne. Det har blivit många koppelpromenader, som hon gillar och hanterar utan problem, men tiden däremellan sitter hon ofta i fönstren och har även visat misstycke över att vara instängd genom att någon gång kissa fel… Helt enkelt en tydlig tjej som säger att utelivet, det är grejen för henne!

Hon vill komma till ett lugnt och tryggt hem, där hon får vara utekatt på sina villkor (vid dåligt väder kanske det är betydligt trevligare inomhus ändå…), där hon vara den spralliga tjej hon är men också ges möjlighet att sova i sängen som hon älskar (trots att man gillar att vara utomhus så vill man såklart ha lite bekvämligheter).

Ariana är kastrerad, id-märkt och vaccinerad.

Om du har fastnat för Ariana och känner att du är rätt hem för henne är du välkommen att fylla i en intresseanmälan nedan. Ange då kattens namn i formuläret. Vi hör av oss så fort vi har behandlat din anmälan för att boka tid för hembesök.