Diva & Vilja

Om Diva & Vilja

Diva och Vilja är omplaceringar som behöver hitta ett nytt hem utan barn då nuvarande ägare inte kan ha de kvar. De är som syskon och vill absolut flytta tillsammans.

Diva är ganska blyg och det tar ett tag innan hon vågar sig fram, men när hon väl gör det så tycker hon att det är supermysigt att bli kliad på magen – dock är det där med att bli buren inte riktigt en favorit… Hon älskar annars att sitta och spana på fåglar på balkongen och kan om det dyker upp en chans försöka smita ut…

Vilja är också lite åt det blygare hållet, men om Diva tar steget så hänger hon ofta på och att då bli kliad under hakan eller på ryggen är mysigt – och att bli buren säger hon gärna nej till. Men det här är en tjej som annars pratar väldigt mycket och som gillar att ta plats för att slappa i soffan.

Diva och Vilja är kastrerade, vaccinerade och ID-märkta.

Om du har fastnat för Diva & Vilja och känner att du är rätt hem för de är du välkommen att fylla i en intresseanmälan nedan. Ange då katternas namn i formuläret. Vi hör av oss så fort vi har behandlat din anmälan för att boka tid för hembesök.